Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Veebilehe www.whiteparrot.ee (edaspidi WHITEPARROT) omanik on White Parrot Design OÜ (registrikood 14174028). Müügitingimused kehtivad WHITEPARROT'i lehe kaudu kaupade tellimisel. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid. WHITEPARROT jätab endale õiguse teha müügitingimustes ja müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.whiteparrot.ee. Hinnad on märgitud toodete juurde ja alla 35€ tellimuste puhul lisandub tasu ka kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Transport pakiautomaatidesse Eesti piires on 3€. 

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb saata meile e-mail või võtta ühendust kodulehel oleva vormi kaudu. Kuna tegemist on käsitsi valmistatud toodetega, võib tellimuse ettevalmistus võtta kuni 14 tööpäeva. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest WHITEPARROT'i arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kauba saatmiskulud ( tellimused alla 35€) kannab ostja. Transport pakiautomaatidesse üle Eesti on 3€. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine 15-20 kalendripäeva jooksul. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on WHITEPARROT'il õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit ning saata see e-posti aadressile: whiteparrotdesign@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. WHITEPARROT tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. WHITEPARROT võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. 

Pretensioonide esitamise õigus

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel või muude pretensioonide korral pöörduda hiljemalt 14 päeva jooksul WHITEPARROT'i poole, saates e-kirja aadressile whiteparrotdesign@gmail.com või helistada telefonil: 58003890.

Kui ostja ja WHITEPARROT ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis võib Ostja esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate nõustamiskeskusesse.

WHITEPARROT ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui kaubal on puudused, mille eest WHITEPARROT vastutab, parandab või asendab WHITEPARROT puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab WHITEPARROT ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. WHITEPARROT vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

WHITEPARROT kasutab tellija poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. WHITEPARROT edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

WHITEPARROT esialgu uudiskirju ega pakkumisi tellija e-maili aadressile ei saada. Tulevikus juhtub see vaid juhul, kui tellija on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Samuti on tellijal igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest teada e-kirja teel.